2009. április 01. 18:49 - joshibarat

Funk Rock alapzene


AUDIOSLAVE : S/T (2002)

(Funk Rock/Alter/Grunge)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

A csapat első lemezén a Rage Against The Machine zenészei bravúrkodnak valami hatalmasat a Soundgardenes Chris Cornellel,aki zseniális hangjával bizonyítja,hogy bőven tudja hozni a régi klasszikus énekesek teljesítményét.Külön kiemelendő a védjegyszerű basszushangzás,Tom Morello egyéni effektekkel szinezett gitárhangjai és az élő hatású dobsound.

A Zeppelin dolgait funk-al bolondító,dinamikus,laza zenéken kívül vannak itt nosztalgikus,balladás számok is,amik nem feltétlenül táncra késztetnek,de hangulat terén rohadtul ott vannak.

Az albumra  leginkább a középtempó jellemző és azon kívül,hogy igazi tavaszi feelinget áraszt,ez is tipikusan az a lemez,amit kurva hangosan illik hallgatni.

 

Tracklist:

1 Cochise
2 Show Me How To Live
3 Gasoline
4 What You Are
5 Like A Stone
6 Set It Off
7 Shadow On The Sun
8 I Am The Highway
9 Exploder
10 Hypnotize
11 Bring Em Back Alive
12 Light My Way
13 Getaway Car
14 The Last Remaining Light

 

Címkék: audioslave
11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://themotherroad.blog.hu/api/trackback/id/tr441040268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemtombaje 2009.04.02. 07:48:23

Sajnos Cornell bácsi,kiadta azt a lemezt amivel egy életre leírta magát.Timbaland (?) producelte a lemezt,és egy rozzant pop album lett a végeredmény.Kár érte,pedig a soundgardenben mekkorát énekelt már?
Rádióbarát pop lett.

joshibarat · http://themotherroad.blog.hu/ 2009.04.02. 10:36:25

A lemezt amit emlitesz még nem hallottam,de már a szólóalbumainál is gyanús volt,hogy Cornell megvehető.Láttunk már ilyenre nem egy példát,sajnos a pénzimádat tönkreteszi az őszinte művészi értékeket is.Mindenesetre nekem az Audioslave kettes albumáig még hitelesnek tűnik Cornell zenei hozáállása.

nemtombaje 2009.04.02. 16:43:50

@joshibarat:
Itt belehallgathatsz például a scream nótába,ami jellemzi a lemezt.
www.myspace.com/chriscornell

wovbagger 2009.04.02. 20:03:41

nagyon szeretem ezt a lemezt, emlékszem, mennyire vártam, hogy megjelenjen. és a következő kettőt is bírom, de talán ezt a leginkább.

joshibarat · http://themotherroad.blog.hu/ 2009.04.02. 22:28:53

@wovbagger: Ja mindenki lázban volt,a lemez megjelenése elött,aztán még a RATM rajongók is elismerően bólogattak.A következő lemez meg már megosztotta a rajongókat,én is csak akkor szereztem be,mikor a Flat out 2.-ben hallottam a "Your time has come"-t.

joshibarat · http://themotherroad.blog.hu/ 2009.04.02. 22:30:55

Sztem majd kirakom a kettes albumot,meg a F.L.2.soundtrack albumát is.

Nicodamien · http://stoner.blog.hu/ 2009.04.03. 10:13:31

Nekem is tetszenek a 'slave lemezei, de ha kicsit gecibb a kedvem akkor úgy gondolom, hogy nem másról szól az egész, mint Tom Morello bácsi hedonizmusa.
Mintha azzal akarna dicsekedni, hogy ő mennyiféle hangot tud kifacsarni a gitárjából; de ez már télleg faszakodás.
Cornell pedig egy kis pénzéhes kurva, bezzeg régen...

theboxman 2009.04.05. 17:31:02

Ez tényleg egy kurva jó album. Előtte én is eléggé tartottam tőle, tekintve, mekkora R.A.T.M. fanatikus voltam, de kurva kellemes csalódás volt. Fene gondolta, hogy ez a zene Zack De La Rocha nélkül is majdnem akkorát üt.
Ez az új Cornell project viszont egész egyszerűen borzalmas. Nem is értem, hogy vállalhatta.

joshibarat · http://themotherroad.blog.hu/ 2009.04.05. 18:08:21

@Mr. Vertigo: Még mindíg nem hallottam ezt az albumot,amit Baje is meg te is említesz,de ma pótolom a lemaradást.Egyébként pedig marha egyszerű,hogy Cornell miért lett gagyi-művész:hogy Nicót idézzem "Cornell egy kis pénzéhes kurva".

wovbagger 2009.04.22. 20:13:50

szerencsére sosem voltam óriási nagy ratm rajongó. nekem mindig is gyanús volt, hogy túl sokat építenek be (modernizálva-újrahangszerelve persze, de azért mégis csak) az azóta már méltatlanul elfeledett urban dance squad zenéjéből.

wovbagger 2009.04.22. 20:14:31

szerencsére sosem voltam óriási nagy ratm rajongó. nekem mindig is gyanús volt, hogy túl sokat építenek be (modernizálva-újrahangszerelve persze, de azért mégis csak) az azóta már méltatlanul elfeledett urban dance squad zenéjéből.
süti beállítások módosítása