2012. január 15. 16:50 - joshibarat

Rival Sons 2.

RIVAL SONS : PRESSURE & TIME (2011)

 

rival sons time and pressure.jpg

Az amerikai csapat előző lemezének posztolásán már gondolkodtam tavaly, most viszont már muszáj vagyok pár szót említeni róluk, mivel nemrég megjelent második kiadványuk is.

Alapvetően húzós dinamikával megszólaló, kemény Blues Rock muzsikát játszanak, nem ritkán kalandozva poros országutakon, vagy füstös lokálok mélyén. Zenéjükön a Cream, a The Who, vagy a Led Zeppelin hatásait is érezni, Jay Buchanan nevű énekesük dallamai pedig egy felajzott Jim Morrisonra emlékeztetnek. Hangszereik megszólalását is csak dicsérő szavak illethetik. Rendkívül energikus, lendületes dobjáték, klasszikus gitárszólamok és bivalyerős basszus szerepel az egész lemezen. 

Igazi, nagybetűs Rockzene a 70-es évek dallamvilágával és profi hangzással. A Graveyard legutóbbi lemezéhez hasonlóan kihagyhatatlan!

A Get What's Coming című szám, a csapat előző lemezéről:

 

 Pressure & Time Tracklist:
01. All Over The Road
02. Young Love
03. Pressure and Time
04. Only One
05. Get Mine
06. Burn Down Los Angeles
07. Save Me
08. Gypsy Heart
09. White Noise
10. Face Of Light

 

Zenészek:
Jay Buchanan – vocals
Scott Holiday – guitars
Robin Everhart – bass
Michael Miley – drums

rival sons band fotó.jpg

 

 

Címkék: rival sons
3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://themotherroad.blog.hu/api/trackback/id/tr673549199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wovbagger 2012.08.06. 21:45:44

Joshi, visszatöltenéd? törölték a linket, én meg későn futottam... előre is köszi!

wovbagger 2012.08.06. 22:23:29

hagyd, letoltam máshonnan.

joshibarat · http://themotherroad.blog.hu/ 2012.08.07. 21:56:43

@wovbagger: Csak ma pillantottam rá az oldalra, egyébként segítettem volna szívesen. Mindegy, azért ha legközelebb kell valami azért szólj nyugodtan.
süti beállítások módosítása